Thursday, 4 August 2011

Random Rage Ramblings & Rants - Budget Ramadhan


Salam, aku tak tau kalau pahala boleh kira camni ke tak...tapi kalau boleh aku rasa minus kot pahala yang tinggal T-T..daymmmm...lupe nak tambah "COMPOSE BLOGPOST KETIKA OFFICE HOUR"...


*oh yea..tengok perempuan seksi sama dgn tengok video miyabi sambil tunggu waktu berbuka...

Agak-agak berapa pahala puasa anda yg masih ada???

12 comments:

  1. kurus kot pahala puasa aku harini..banyak marah budak..

    ReplyDelete
  2. compose blogpost ketika office hour = efisyen

    ReplyDelete
  3. awat sikit sangat tang pahala tu ?? banyak peluang yg Allah bagi utk kita kaut! baca,tafsir n amal ayat2 alquran,tolong org, qiyamulail etc...(PROMOSI:baca SOLUSI edisi ramadhan---lagi banyak info n checklist)

    ReplyDelete
  4. baca buku ni..

    http://kzhf.blogspot.com/2011/05/bedah-buku-transformasi-ramadan.html

    http://kedaibuku-fikri.blogspot.com/2011/08/ramadhan-terakhir.html

    ReplyDelete
  5. juga ini..
    http://saifulislam.com/?p=6554#more-6554

    ReplyDelete
  6. @nice stalker

    yep..u r rite...mmg sgt banyak peluang utk tmbah pahala..kalau kita tgl yg -ve tu pun boleh tmbah pahala puasa gak kan?? tp agak2 la, bape ramai tinggal yg -ve??

    ReplyDelete
  7. @ dhm.dahij - jom baca buku yang diberi link itu!

    ReplyDelete
  8. @Irshadim

    TAKNAK..hehehe....yelaaa

    ReplyDelete
  9. @dhum.dahij
    betul tu,tinggal yg -ve pun dapat pahala.jihad jugak tu.bagus!muda2 lagi ada kesedaran.yg sedihnya yg tua2 tp masih dok takuk lama..kesiaan.

    ReplyDelete
  10. @ nice stalker - dah nama si penulis pun Jihad. memang berjihad melaui blog la..

    ReplyDelete
  11. why not tambah solat sunat, sebelom waktu, solat sunat selepas waktu, bersedekah, telefon ibu bapa tanya kabarrrrrrr?

    ReplyDelete

Say what?

Related Posts with Thumbnails